Monday, April 25, 2011

Hey It's my BiRtHDaY!!!




Hey it's my birthday ..ALHAMDULILLAH..sweet "22" to me ..hehehe..(as usual poyo..hoho..).. this is d day i become 'ME'..my birthday..my big day..=)
alhamdulillah..well, pagi nih bangun tido bengkak mata2..i cried a lot since i miss my mum soo much..she wished me happy birthday..after solat subuh pagi tadi..dan menghadiahkan doa2 selamat..thanks mum..i know she loves me sooo much..mwack2x..




Today, i purposely amik cuti..hey it's my day kan..let's chill & celebrate..pagi2 lagi dah dpt sms & call..tak kurang jugak besday wishes kat fesbuk & emails..from d lovely peeps..that's sooo sweet..rasa tersentuh dgn doa rakan2..that's d most important things..DOA..tanda ingatan & kasih sayang persahabatan yg berpanjangan..sepotong doa daripada kalian amat aku hargai..thanks for all the wishes.. terima kasih kerana meluangkan sesaat dua untuk mengingati hari ini..hari lahirku..wink*.. =)



uhh, nothing much on my birthday..i'm taking 1 day off from work, calling it 'My Day' and spending it at the spa..me me time.. well, bebear keje..i dun want to borther him..since i had a super great time with him yesterday.."shopping..shopping..shopping.." wee.. uhh love u darling..thankssss..well, cukuplah hadiah kasih sayang yg berpanjangan & doa yg tidak putus2..dan redha dari seorg suami..i'll be happy then..=))
uhh Tuhan, rahmati  hariku ini..this is an annual event..so izinkan aku mendokumentasikan & berkongsi moment2 indah hari lahirku dis  year di entry nih okie wink* :) ..



shopping time..weee...@ pavi...Dik noks jenama jurulatih tu tak penting..coz ramai org memiliki jenama yg sama..(klau tgk dlm drama kt tibi tu dia kata ..jenama jurulatih tu standard henbek cashier pasaraya sajer)..tp bg mak dia special coz bebear sanggup kumpul duit bulan2 dan belikan beg ni as my besday present..effort sorang suami tu yg penting..huhu..



My birthday present - another coach poppy collection.
previously I ader  pesan Coach Madison slingbag & handbag from my friends last month kat US...klau tau nak dpt present nih harus cancel jer those  madisons. well, this is different & it is more special..coz it's a gift from my hubby..wink =)


another birthday present =)

the birthday card from hubby..wink*

The birthday blueberry cheese cake from my lovely sis..Ana..thanks so much dear..it's super delicious ..=)
nih plak besday present from my nephew Faiz Farhan,..sgt sweet bukan..=)

the birthday presents ..thanks Alhamdulillah..=))


bantei kek sampai licin..=P