Saturday, January 29, 2011

The Cupid


Yes, i'm not a perfect wife..tapi dia tetap sayang aku...
upps..again i always don't have enough time to prepare dinner & i had bad day at office..cuma nasik tapau jer..tapi dia masih sayang aku..
aku busuk ..aku wangi..dia tetap sayang aku..



Relationships involve arguments sometimes..tapi dia masih sudi kiss good nite & menadah tangan berdoa utk aku !!!
Yes I have arguments with  him...banyak kenyataan yg pahit!..tapi dia masih sudi suapkan cookies ke mulutku..idup kembali sweet!!


If i leave him..adakah dia akan sakit jiwa?? sebab panah aku ada kat dada...
i know, we should be together..menjadi sepasang di mana2..kemana2 bersama selamanya seperti kehendakNya.. kenapa perlu tinggalkan dia yang amat setia? since panah cupidnya ada kat dada..



i can't imagine if one day i wake up in the morning..& he is not there...
uh please ..don't leave me..I promise i"ll be good...
don't go..banyak lagi mimpi kita tergendala..
byk lagi..resepi masakan yang nak aku cuba untuk dia..
byk lagi arguments..nak aku tengkarkan bersama dia..
byk lagi doa yg aku perlukan drp dia..
aku pergi..dia mati..
dia pergi..aku mati..





Yes, i know ..i'm not a good wife..i always put a blame on him..
walaupun salah aku sendiri..masih menerima peluang berkali2..
he spoils me..dan masih mahu jalan berpegang tangan hingga ke hari tua kami.. B,love me till my hearts stops ..thanks di atas kesudian yg luar biasa ini=)



I luv U !..u r my cupid..=)


No comments: