Sunday, January 30, 2011

Otomen just turned Six!

Uhh time flies..he just turned to 6 on last jan 19..
rasa nyer baru semalam, aku tukarkan diaper..aku suapkan susu..dia hanya sebesar telapak tangan..dan sgt cumil memandang aku..uhh manjaku..



6 years ago, pada mlm2 mcm nih aku bersengkang mata..
risaukan nyamuk hinggap ke pipi dia..
pipi nyer sengaja aku cuit supaya dia terjaga..melihat aku berjenaka..
umur sehari dua ..dah pandai ketawa..memang dia azalinyer ceria..=)

Faiz Farhan's 6th Birthday



Happy Birthday!!!! sayang..

Faiz: kenapa mama buat beday faiz pukul 5..buat lah beday faiz pukul 7 pagi..faiz tak bleh tahanlah...
Mama:7pagi.. kawan2 faiz tak bangun tido lagik syg..mcmana nak buat surprise..
Faiz: kenapa semua org tak paham faiz?..
Mama + papa + tok + aunty + uncle dirol: hokalohhh!!!=P

p/s : adoiyaii..semakin jelas kepoyoan nye..dia seperti aku sewaktu kecil


ohh Tuhan, Kau peliharalah si comel ini..semoga dia membesar dgn sihat..ceria & bijak..dan menjadi penyejuk hati kami sekeluarga..Amiin..

XOXO,
Aunty Tisa

No comments: